Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Samsung kaotas Indias liidrikoha
India nutitelefonide turu uus liider on Samsungi ette kerkinud India kohalik odavtelefonide tootja Micromax.
Micromax hõivas neljandas kvartalis India nutitelefonide turust 22 protsenti. Samsungi turuosa oli samal ajal 20 protsenti, aasta tagasi ulatus see 32 protsendini. Indias on see esimene kord, kui riigi enda telefonitootja hõivab suurima turuosa.
Kuigi Micromax on väljaspool Aasiat vähetuntud nimi, on selle müük kiire tõusu teinud. Värsked müüginumbrid on järjekordne tagasilöök Samsungile, mis kaotas hiljuti ka Hiinas liidripositsiooni kohalikule nutitelefonide tootjale Xiaomi, kirjutas CNBC.
Eelmisel kuul teatas Samsung enda majandusaasta tulemused, mis näitasid esimest langust kolme aasta jooksul. IDC analüütiku Francisco Jeronimo sõnul on Samsungi probleem hind. „Nende kohalikud konkurendid on konkurentsivõimelisemad,“ ütles ta.
Micromaxi nutitelefonide hind jääb 150-200 dollari vahemikku. Neljandas kvartalis tarnis ettevõte 41% rohkem nutitelefone kui 2013. aasta neljandas kvartalis.
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.